• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

kredit/lån med massvis av FF/UC

anteherbet

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
14 November 2023
Meddelanden
1
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Hejsan gänget har läst igenom hela sidan och tycker det är fantastiskt att så många likasinnande är positiva och försöker hjälpa/peppa varandra!
Har en skuld på cirka 200k med dåliga räntor, kommer få in en summa på ish 600k vid januari/februari där jag kommer betala av detta.
Har ut nästan 40k/månaden men betalar cirkus 27 för lånen / månaden, något tips jag kan göra för att minska denna kostnad?
Har försökt ta samlingslån och var inte så påläst så gjorde x antal FF's samt många UC's under 2023.
Har läst om jämkning men som jag förstår det hjälper det inte mig i min sists då jag gärna hade dragit ner månadskostaden för stunden tills jag kan betala av allt.
Tacksam för svar Mvh.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Anam

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 677
Blev medlem
8 Maj 2020
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
2 525
Poäng
1 677
Jag skulle bara härda ut, knappt 2 månader kvar till Januari, så har du klarat dig hittills är det bara härda ut de sista betalningarna.
 

Laika

V.I.P
Poäng: 437
Blev medlem
20 Maj 2017
Meddelanden
364
Mottagna reaktioner
282
Poäng
437
Hejsan gänget har läst igenom hela sidan och tycker det är fantastiskt att så många likasinnande är positiva och försöker hjälpa/peppa varandra!
Har en skuld på cirka 200k med dåliga räntor, kommer få in en summa på ish 600k vid januari/februari där jag kommer betala av detta.
Har ut nästan 40k/månaden men betalar cirkus 27 för lånen / månaden, något tips jag kan göra för att minska denna kostnad?
Har försökt ta samlingslån och var inte så påläst så gjorde x antal FF's samt många UC's under 2023.
Har läst om jämkning men som jag förstår det hjälper det inte mig i min sists då jag gärna hade dragit ner månadskostaden för stunden tills jag kan betala av allt.
Tacksam för svar Mvh.
Håller med @Anam, försök att leva snålt och klara dig kommande månaderna.
Och i all välmening (utan att veta varför du har tagit dom dåliga lånen),ta tag i det som gjort att du har dåliga lån på 200k innan du får in pengarna i januari. Har själv gjort misstaget att inte göra det när jag har ”löst” situationen. Man hamnar rätt snabbt där igen
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp